donderdag 3 november 2011

Forever Friends Guest designer.

Voor het challenge blog Forever Friends heb ik als guest designer deze kaart gemaakt.
De opdracht was: Something old, something new.
Ik had pas nieuwe harten stansjes gekocht en die heb ik gebruikt voor deze kaart.
De forever friends stempels heb ik geleend van mijn dochter.
(something borrowed :-))


Verder ga ik deze insturen bij:

Lexi's Creations # 52: Charming
Forever Friends Bling bling
Charisma Cards # 44 : Cutesy

Lieve groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Delightful card, quite charming, love the little bears and the big heart. Super flower! Thanks for joining us at Lexi's Creations this week,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwww das een hele sjieke en zeer geslaagde kaart geworden Marianne.
    Dat heb je leuk opgelost zo, ik ben vlieft op je kaart!!
    Liefs en een super fijn weekend Chrissie
    XXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ze zijn altijd zo lief die stempeltjes ;) En weer prachtig ingekleurd! X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepie toch weer! Schattig die beertjes en de mooie subtiele glimmertjes op het hart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marianne.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very cute
    thanks for joining us at Charisma this week
    Allisonx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a pretty Thanks for joining us at Lexi's Creations this time and good luck in the prize draw, love Jacky x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...