zondag 30 oktober 2011

Kaartje voor Marianne

Zoals jullie misschien al op verschillende blogs hebben kunnen lezen, heeft Marianne van Mariannes Scrapcards een ongeluk gehad en ik heb dit kaartje voor haar gemaakt. Het gaat morgen op de post.
Ik hoop dat ze heel veel kaartjes krijgt, zodat ze weet dat we aan haar denken en dat ze snel opknapt.


Ik heb de sketch gebruikt van Anmacreatief, dus ik ga deze kaart ook bij de challenge nr. 1 OKTOBER insturen.

Allemaal heel erg bedankt voor het bekijken van mijn kaartje en tot de volgende keer!
Liefs, Marianne

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt in lieve kleuren!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het gelezen ja. Hartstikke rot voor haar. Lief dat je een kaart stuurt. Het is een hele lieve kaart Marianne!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kaart. Daar zal Marianne wel blij mee zijn. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en lief kaartje, Marianne! Volgens mij wordt ander Marianne bedolven onder de kaartjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heel mooi die kleurtjes en de stempel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...