woensdag 19 oktober 2011

Echte DIKKE KNUFFELS!

Mijn eerste center step card!


En ik kwam op het idee omdat ik bij Heidy's scrappies er een had gezien en die was me toch MOOI! Ik had er echter nog nooit van gehoord dus na wat goegelen en joe-tjoepen had ik eindelijk een tutorial gevonden en ik heb hem deze keer nog heel simpel gehouden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ik ga hem in sturen bij de challenge van:
Marianne's Design Diva's: Use a MD diecut.
I love Promarkers # 88: Ain't it cute

Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Ik vind em geweldig Marianne! Wat een topkaart joh! Ontzettend leuke adruk en wat heb je dat mooi ingekleurd. Hele mooie, lichte tinten en een ontzettend leuke kaartvorm. TOP!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Marianne en wat zijn ze leuk omtemaken he,ik geloof dat ik er nog heel veel op mijn blogje ga zetten en bedankt voor je melding in je post,moest er wel van blozen hoor haha
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I love this. It's proper cute. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh what a fab image a smashing card -Thanks for joining us at I ♥ promarkers this week -Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh so cute. Thanks for joining us at Marianne's Divas. Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wat istie mooi zeg!
    Ik ben ook nog steeds van plan om hem uit te proberen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Maar hij is goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh..this is sooo cute! Thanks for joining us at Marianne`s Design Divas. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...