woensdag 24 augustus 2011

You're my best friend

Is het geen schatje?!
Deze gaat een kansje wagen bij de volgende challenges:
Mo's DP2 Challenge # 96 Feeling Blue
Totally Gorjuss # 94 Cute and cuddly
Sweet stampin babies and little ones
The stamping boutique # 13 Stripes and dots
Everybody art challenge # 156 brown-blue

Heel erg bedankt voor het lezen en volgen van mijn blogje en welkom aan mijn nieuwe volgers.
Ik weet dat ik de laatste dagen veel heb gepost en ik vind het knap dat jullie toch zo vaak komen kijken en een lief en leuk berichtje achterlaten. Helemaal SUPER!!

Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. wat een snoepie van een kaart Marianne, echt erg leuk en de afbeelding is ook schattig
    leuk dat je meedoet aan de TSB challenge deze week
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach hoe aandoenlijk deze kaart.
    Geeft niks dat je zoveel laat zien Marianne, als ik tijd heb kom ik steeds weer langs, hoewel je me binnekort een paar weekies moet missen YOU KNOW WHY!!!!
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable! I like the way you've made them look as if they're on a blanket or rug! Love the flowers, too! Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, je ik heb dat ook met die trouwe volgers die altijd een berichtje achterlaten zoals jijzelf!
    Je kaartje is schattig. Wat een onwijs lief plaatje zeg. Het is net of ze bij de verwarming lekker een tukkie doen op een doek. Heel leuk gedaan!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Dat kleuren gaat jou echt goed af! Mooie kaart en inderdaad lijkt het net alsof ze ergens op liggen, leuk bedacht. Mooie bloemen die het afmaken!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne...how absolutely precious!!! I love your coloring, girlfriend! And the way you have your DPs positioned...looks just like a rug!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh zo lief! Weer erg mooi gedaan. Leuk dat hij echt ergens op ligt. X Anita. (Bedankt voor de tip ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stempel en dan die kleedjes er onder.... Heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this image, I've seen the little girl version but didn't know there was a little boy one too! He's just so cute and I love seeing children snuggled up with dogs, my two fav things!!! Thanks for playing along at Sweet Stampin, hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. how adorable!! This reminds me of my son when he was little!!

    Thanks for joining us at Sweet Stampin this week.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Marianne - this is fabulous!! Love the image and your colour scheme!! Just wanted to thank you for commenting on my card for Mo's Blog Hop last week. AND, you were one of the lucky commenters to win a voucher to spend at Mo's!! Do pop over to the Dream Team Blog to see how to claim your prize - enjoy!!! Hugs, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...