dinsdag 2 augustus 2011

Marianne Design Guest designer for a day.

Bij Marianne Design hadden ze zoveel nieuwe leuke stempels, creatables en papier voor kerst dat ik me heb opgegeven als designer for a day en kreeg dit mooie stempeltje en papier thuisgestuurd.  Met die mooie spulletjes heb ik deze kaarten gemaakt .


De stempel heet "Kerstcadeautje" en is ingekleurd met Promarkers.
Het papier is uit de Marianne Design pretty papers bloc: Eline's Merry Little Christmas
Deze kaart heb ik met dezelfde materialen gemaakt maar in niet traditionele kerstkleuren groen en rood.


De stempels zijn goud geëmbossed en alles is weer ingekleurd met Promarkers;


Van Marianne Design kreeg ik deze Designers award!!
En daar ben ik maar wat trots op!!



Marianne; heel hartelijk bedankt voor deze award en voor de leuke spulletjes!!

Deze laatste kaart heb ik gemaakt met de sketch van The Pixie Cottage Challenge # 80: Emboss it.
En hij doet mee met  Crafty Creations Challenge # 129 Christmas in July
Sweet Stampin' Christmas in July
Totally Gorjuss Challenge # 91 Christmas in july

Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Zo heej wat gaaf! Twee hele verschillende kaartjes zijn het geworden maar ze zijn beide erg mooi. En wat leuk dat je dan designer for a day mag zijn. Ik vind Marianne Design ook altijd hele leuke spulletjes hebben. Groetjes, x Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een prachtkaarten zeg! En zo heel verschillend. De goudembossing vind ik erg mooi en bij de eerste kaart knallen de kleuren! Top!
    Gr. jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh these are delightful, what super images. Thank you for calling in at Sweet stampin this week, good luck. Debbiexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh this is so pretty, fab colour combo and the image is adorable.

    Thanks for joining us at Sweet Stampin this week.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Card - Love the image! Good Luck with the sweetstampin challenge xx Kozmik xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such gorgeous christmas cards. Love the colours and the layouts. Thanks for playing at Totally Gorjuss this week and good luck. Hope to see you again saturday for another challenge. Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk twee verschillende! Mooi gedaan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verschil en wat een grappig effect heb je dan.
    Marianne, beide kaartjes zijn super leuk en een genot om te krijgen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, your card is wonderful, so lovely Details. Thanks for joining us at Totally Gorjuss Challenge and good luck!

    Hugs
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh these are just gorgeous images! :) Love these cards.

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...