woensdag 3 augustus 2011

Ik mis je...

Nou had ik al een hekel aan knoopjes aan een bloesje zetten, maar ik heb er bij kaartjes maken toch maar eens wat knoopjes op gedaan, omdat de challenge bij Sweet Pea Stampers luidde: Button it up!


Verder stuur ik hem in bij de volgende challenges:
Everybody Art challenge # 153 The sketch.
Crafts and me Challenge # 46 Anything goes
I love Promarkers # 77 Things with wings
Fashionable Stamping Challenges: Anything goes

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag.... de tijd dringt voor sommige challenges, dus moest deze vandaag nog op het blog. Bekijk ook hieronder mijn Mo Manning kaart "Friends".

Dank je wel voor jullie bezoekje!!
Met lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Ooh prachtig, wat een mooie kleuren, echt geweldig. Xxx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart ! helemaal geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is fantastic dear Marianne! Beautiful artwork.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en de knoopjes maken het helemaal af. Heel mooi!
    .Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne oh my, such a stunning colour tone that you have used and an adorable striking main image, utterly gorgeous.

    Thanks for sharing your creation and entering it into our very first challenge at Fashionable Stamping Challenges.

    Hugs Shirley x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and a beautiful image. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous card you have made here Marianne. I love the more subtle colours you have used. Thanks for taking part in the Sweet Pea Stampers Challenge this fortnight and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Sweet Pea Stampers Design Team xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is so pretty I love your colouring :D
    Thank you for joining us at Crafts and Me and sweet pea stampers good luck.

    Hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a pretty card - the colours are really striking, thanks for playing along with us at I ♥ promarkers this week -Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous creation Marianne and such lovely colours.
    Thanks for joining in with the first Fashionable Stamping challenge and hope to see you again.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...