woensdag 29 juni 2011

Toch nog altijd op het laatste nippertje

Dan denk je dat je genoeg kaartjes op voorraad hebt, maar voor een man op leeftijd kun je geen greetingfarm manneke of  bloemenkaartje maken. Ik zal dus wat meer "volwassen" stempels aan moeten schaffen. Nadeel is alleen dat die vaker veel duurder zijn. Ik denk dan in de richting van Tim Holtz, Darkroom Door en Third Coast etc.
Maar ik heb toch nog een kaartje kunnen maken vandaag met een stempel die ik nog nooit had gebruikt en mijn nieuwe embossingfolder met muzieknootjes.


Deze stuur ik ook nog in bij de volgende challenges:
Crafts and me Challenge # 41: Birthdays
Peachy Keen Stamps Challenge # 55: The sketch
My mum's Craft Shop Challenge # 12: Something old, something new.
Ik zag dat ik aan deze challenge dus helemaal voldeed,  maar de prijs die je kunt winnen zijn digi's EN  ik ben  niet  echt van de Digi's. Mijn printerinkt blijft vlekken en dus is inkleuren niet echt leuk om te doen.
Wat vinden jullie eigenlijk: Stempels of Digi's?     
Misschien ben ik ouderwets?? Maar ik vind het nog steeds het leukst om echt te stempelen. Het tastbare; clear stamps of  rubber en de inkt en toch wel een beetje spannend of dat de stempelafdruk meteen helemaal goed is gelukt. Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden!

Heel fijne avond en lieve groetjes allemaal.
Marianne

6 opmerkingen:

  1. hey marianne, leuke kaart. ben nu net DT bij stamfairy geworden, die werken alleen met digi's, dus dat wordt een uitdaging voor mij. ik denk dat het wennen is... een geslaagde kaart heb je daar in ieder geval wel ! veel succes met de challenge,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card Marianne, gorgeous vintage feel and what a great image, the embossing ties in so well. Hugs
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig, Marianne! Heel geschikt voor een oudere persoon.
    Voor mij is digi's geen probleem, ik heb een Canon printer en koop ook het Canon inkt, ik kan mijn afdrukjes inkleuren met copic markers en het vlekt niet.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Past allemaal perfect bij elkaar. Ik vind digi's ook niks, mijn printer print op mijn papier heel erg grijzig, tegenover een gestempelde afdruk. Dan ziet alles er zo flets uit. En het stempelen is gewoon zo leuk om te doen! Dus ook geen digi's voor mij. X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOVE this card Marianne! Very vintage and just perfect for a man's card! Thanks for joining us in the challenge this week. It's great to have you play along. Good luck! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love all the texture and the musical papers and embossing folder. Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...