zondag 5 juni 2011

Succes

Dit is mijn tweede blogberichtje van vandaag. Vanmorgen heb ik er een kaartje opgezet, wat ik gisteravond had gemaakt met een monochrome bruine stempel van Sweet Pea, dus vergeet niet om ook even te kijken. Hier is nog een kaartje wat ik vanmiddag heb gemaakt.


Wat heb ik hier op zitten zwoegen vandaag.... soms lukt alles meteen en soms wil het helemaal niet. Misschien kwam het door de kleuren....  of de eyelets.....  of gewoon het benauwde weer.

Het is in ieder geval voor de volgende challenges:
One stitch at a time Challenge # 65: Graduation/School's out
Totally Gorjuss Challenge # 83 De Sketch
Crafty Creations Challenge # 121: Pink and Orange
Fun in making handmade gifts JUNI: Thema Succes
Scrapdelight card challenge # 03: Eyelets

Leuk dat jullie weer allemaal een kijkje kwamen nemen en lieve groetjes.... Marianne

11 opmerkingen:

  1. Such a fun and bright card! Thanks for playing with us this week at OSAAT.

    xoxo Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie, zonnige kaart !
    grjts, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a summerly card you've created with the sketch:)Love the stamp:) Thanks for playing at TG this week. Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, zomerse kaart weer, jij kunt goed overweg met deze kleurstellingen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem weer heel geslaagd. Wat een leuk tekstlabel heb je eraan gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhh what a lovely bright card
    thanks for joining us this week at OSAAT
    love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart geworden, lekker zonnige kleurtjes! Ik heb dat ook, de ene keer komt de ene kaart na de andere mooie kaart makkelijk uit mijn handen en de andere keer is het zwoegen. Gek eigenlijk he!
    Nou ja, in ieder geval vind ik deze echt heel mooi geworden, dus het was het zwoegen meer dan waard!
    Bedankt voor het meedoen met de OSAAT challenge!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eyelets toch niet? :)Mooie vrolijke kaart!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, lovely bright card. Thanks for playing at TG and for entering my candy. Marianne x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful card. thank you for joining us at TG this week
    hugs sarah xxx
    p.s. I have blog candy on offer on my blog. It ends on the 14th!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk dat je weer meedoet met mijn challenge.ik vind het een heel vrolijk kaartje groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...