zaterdag 25 juni 2011

Sterkte en met oprechte deelneming



Twee kaarten voor droevige gebeurtenissen. Helaas had ik er zelf eentje nodig om te versturen en heb ik er meteen een als reserve gemaakt. Die ga ik binnenkort in mijn kaartenboetiekje zetten op http://kaartenboetiek.marktplaza.nl/ voor de verkoop.
Dus als je eens een kaart zoekt !?! En je hebt geen zin om er zelf een te maken.
Er staan ook kaarten in van Anita (http://kaartenboetiek.blogspot.com/). Omdat we allebei een andere stijl hebben, staan er echt heel veel verschillende kaarten in.

Heel fijn weekend en tot blogs,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg mooi geworden, sober, elegant, mooi opgebouwd. Is dat een stempel in het midden? Ik vind hem eeerg mooi!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan. Het zijn geen leuke kaarten om te maken,maar je hebt ze helaas wel eens nodig. Bedankt voor de reclame :) hihi. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marianne,
    Helaas om te zeggen, want een rouwkaart is bijna nooit mooi, maar deze wel.
    Ze zijn stijlvol en toch bescheiden.
    liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, Marianne! Je hebt er iets heel stijlvols van gemaakt, past toch vaak het best bij zo'n kaart. Die stempel is prachtig hierop!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...