woensdag 15 juni 2011

Cherié with her best friend Blondie

Met deze sketch voor de juni challenge van de STEMPELSTUDIO heb ik onderstaand kaartje gemaakt.

Het stempeltje is van The Vintage Chic Collection Sarah K van Stampavie.
Ingekleurd met promarkers en de broek is op designpapier gestempeld.
Het kaartje is ook voor de challenge # 12 van GIRLSCARDSWORLD.

Bedankt dat jullie toch trouw mijn blog blijven bezoeken en zelfs reageren, want ik hoor van steeds meer mensen dat mijn blog heel vaak verspringt als je een reactie achterlaat. Dat is natuurlijk erg lastig en misschien dat ik eens een nieuwe achtergrond moet proberen (als ik dat nog durf LOL).
Fijne avond,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Het geeft bij mij nog geen problemen als ik wat type, maar andere blogjes vaak wel.
    Heerlijk, Flower Power to you girl!!!
    Wat een ontzettende leuke kaart is het geworden, even back to the sixties!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat meisje en hond prachtig gekleurd!
    Heel mooie kaart met deze indeling en deze kleuren!

    Dat klopt van dat verspringen en laden duurt soms ook erg lang. Het kan inderdaad met je achtergrondje te maken hebben, maar misschien ook met het grote aantal afbeeldingen die geladen moeten worden. Ik blog nu in Firefox en dat gaat beter.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, hele mooi stel.
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje,leuk dat je meedoet met de challenge van de stempelstudio.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een schitterende kaart. Leuk bedacht zo met die broek. Dat is weer eens wat anders. Ik blijf trouw volgen hoor ;) Je zou het eens kunnen proberen met een andere achtergrond. Ik weet niet waar het aan ligt. Succes! xxx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf marianne! Die stempel vind ik zo tof. Doet me heel flower power-achtig aan en daar past het papier perfect bij!
    Dank je wel voor je lieve berichtjes altijd. Ze worden heel erg gewaardeerd.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vrolijke flower-power kaart.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardsworld. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...