donderdag 2 juni 2011

Boekenlegger

Toen ik heeeeel lang geleden op de middelbare school zat, moesten we het boekje van Godfried Bomans lezen: Erik (of het klein insectenboek) en aangezien ik een hele slechte opruimer (of weggooier) ben, stond dit boekje nog steeds in mijn herinnering EN in mijn boekenkast. Ik heb er een bijpassende boekenlegger voor gemaakt:


Ik heb al met verschillende lichtinvallen binnen en buiten foto's gemaakt, maar de kleuren komen niet zo mooi over als ze in werkelijk zijn, Dat vind ik wel erg jammer, maar helaas.....

Ik stuur deze boekenlegger in bij de volgende challenges:
Art Journey Challenge # 10 Boekenleggers.
Sweet Stamps Challenge #17 Masculine
Stamptacular Sunday Challenge # 113: Bugs and/or Boys
Little Claire's Challenge # 08: Shaped cards
Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. ZOOOO die is gaaf! Wat een leuke boekenlegger. En perfect voor dat boek. Echt zo leuk en creatief verzonnen! Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekenlegger, Marianne! Bedankt voor het meedoen aan Art Journey Challenge # 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely lovely, Marianne!
    Gorgeous tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really great bookmark and the motiv is wonderful.

    Thank you for sharing with us at Stamptacular Sunday this week :)
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat heb je wel heel leuk gedaan zo die boekenlegger in de insecten stijl.
    Ja dat boek, roept bij mij ook meteen herinneringen op.
    Wat waren we nog jong, fris en fruitig toen he hahaha.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A wonderful bookmark.

    Have a nice weekend, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...