zaterdag 18 juni 2011

2 Kaarten met Klaprozen.

Gisteren heb ik een van mijn favoriete stempels nog eens uit de la gehaald. De Cling stempel van Hero Arts met de klaprozen (Poppy Background) en heb 2 kaartjes gemaakt voor enkele challenges.

Kaart 1:
Voor de JUNI challenge van SIR STAMPALOT: Klaprozen (Poppy's) en voor
SIMON SAYS STAMP and SHOW your distresssed torn edges.


Kaart 2:
is volgens de sketch van OUR VINTAGE AFFAIR, maar die ga ik niet insturen want ik heb geen achtergrond gestempeld. Maar ik wilde hem toch even aan jullie laten zien.

Allemaal een heeeeel fijn weekend en tot blogs!
Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Wow,..... Wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik vind die tweede helemaal geweldig. De kaart is toch juist wel gestempeld? Ik zou hem wel insturen hoor. En je hebt je blogachtergrond veranderd. Lekker vrolijk en zomers. Heel erg leuk. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei fantastisch. Wat een geweldige stempel zeg. De onderste met de 3 panel vind ik helemaal super. De kleuren spatten van het scherm. Echt heel mooi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both real beauties! Thanks so much for sharing with us at Sir stampalot this month and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards. Love the vibrant orange colours. Thanks for joining us at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg, ben dol op klaprozen, dus voor mij is het zoiezo een winnaar!!!
    Jammer dat je kaart 2 niet kunt insturen, hij is echt super leuk!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wiow, schitterend allebei!! Heel mooi kleuren en prachtige stempels die je ook nog erg mooi hebt verwerkt en ingekleurd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Marianne, these ar so striking and lovey use of the Hero stamp.

    Thank you for joining in at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zeg Marianne, gaaf kaartje hoor meis en heel mooi gekleurd en gestempeld. Dank je wel voor het delen met de DT van Simon Says Stamp and Show. Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marianne this is a stunner.
    Thanks for joining us in the Sir Stampalot Challenge.
    Hugs Chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a wonderful creation
    Fantastic interpretation of the photo

    Thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous creation, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...