maandag 23 mei 2011

Zomer aan zee

Dit lieve kleine nijlpaardje had ik laatst bij een candy gewonnen bij José (en als je eens hele mooie kaarten wilt zien, ga dan eens kijken op haar blog Cuttlebug Addicted). Ik heb het stempeltje gebruikt voor deze zonnige kaart:


Hij is voor de volgende challenges:
Sketch Saturday Week # 156: De sketch
Allsorts Week # 104: Sea/beach
Totally Gorjuss Challenge # 81: Water water
Stamp Something: Something with beachy colors
Paper Sundaes Challenge # 70: pop it up!

Groetjes,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een schatje en je hebt het prachtig zonnig gekleurd! Leuk dat je het nijlpaardje iets verhoogd hebt. Mooie kaart, Marianne!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the colours you have used for this card and that hippo is oh so very popped up and cute. Thank you for sharing with us at Paper Sundaes this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Marianne wat vind ik dat lief dat je reclame voor mijn blog maakt. Echt een groot compliment!
    Je kaart vind ik heerlijk zonnig. Wat leuk dat je het stempeltje gebruikt joh en mooi ingekleurd en opgehoogd! De achtergrond met het zeezicht en het strand vind ik superleuk! Ik voel de zomervakantie alweer helemaal :-)!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marianne.
    Nog gefeliciteerd met die prijs, de stempel is hartstikke gaaf!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hippe hippo! Geweldig leuk kaartje. Ik vind hem echt super! Je mag nu onderhand wel weer eens in de prijzen vallen, want het is al weer erg lang geleden. Ik vind dit er wel een geschikte kaart voor. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Too, too cute :) Thanks for joining the water water challenge at Totally Gorjuss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje. Heel mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card - such lovely fun bright colours.
    Thanks for sharing it with us at Allsorts this week.
    Good luck.
    {{Debs}}xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a super card Marianne and a really great take on the theme.

    Thank you so much for joining in my photo inspiration challenge at Allsorts this week and and good luck with the challenge and blog hop.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So wonderful card, thanks for joining us at Sketch Saturday this week.
    Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG, I love hippos and this image is just too cute!! Love the colouring!! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes this week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...