vrijdag 13 mei 2011

Op onze vriendschap! (tweede poging)

Wat een ellende als Blogger niet werkt; afgezien van mijn afkickverschijnselen is ook mijn bericht van gisteren dus verdwenen en ik had er nog wel een heel mooi verhaal van gemaakt. Nu dus even gewoon de foto:

en het bericht voor welke challenges:
Voor Nadia's Challenge Blog nummer # 6: Mannenkaart met een stempel en voor
Stamp with fun Challenge # 110: The sketch en Stamp Something: Anything goes(tot 19-5)

Hopelijk gaat het deze keer niet mis. I'll keep my fingers crossed! Ik zet hem er maar meteen op, want ik heb nog wat in te halen.
Allemaal lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Proost ik met je mee Marianne, op ONZE vriendschap.
    Santé!!!
    De kaart is super nostalgisch geworden, mooie sfeer zo.
    Ja ik snap van blogger ook geen pest, ben ook mijn verhaal van de doos kwijt.
    Wat een gedoe he,.
    Hoop dat je dit bericht wel krijgt, anders kan ik je geen prettig weekend wensen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaart ! zeker geslaagd ! als je wil meedoen met lichtblauw, zal je je opnieuw moeten aanmelden, watn dat bericht is bij mij ook weg... groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje dank je wel voor het meedoen met Nadia's Challenge
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marianne, what a gorgeous card. I love the colours you've used. Thanks for joining in with our sketch challenge over at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your card. Thank for joining us at Nadias Challenge 

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...