vrijdag 20 mei 2011

Een hele fijne dag.....

Oh how I love my PROMARKERS!!!!
Ik ben echt helemaal weg van mijn promarkers! Je kunt er zulke mooie dingen mee inkleuren; het lijkt wel gedrukt. Ik heb er helaas nog niet zo veel, dus ik moet nog roeien met de riemen die ik heb, maar ze zijn in ieder geval fantastisch!! 


Ik heb voor deze verjaardagskaart mijn stempels van Crea Motion gebruikt en met "Masking" dit tafereeltje gemaakt. Tekststempel is van Marianne Design.

Deze kaart is voor de volgende challenges:
I love Promarkers # 66: Animals
Sketch Saturday Week # 155: De sketch
C.R.A.F.T. challenge # 103: Happy Birthday

Allemaal een hele fijne dag!!
Groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Nou, voor deze had je niet meer kleuren nodig. Heel mooi gedaan! Erg gaaf kaartje met de cirkel en de tekstcirkel die dat herhaalt. Mooi papier, top!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi. I haven't seen that image before but it is a lot of fun and the design paper you have chosen is just great for it. Lovely card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
    Tine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart hoor. Heel mooi ingekleurd met de riemen die je hebt ;-).
    Succes met de challenges.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat een geweldige kaart. Echt zo grappig. Heel erg leuk gedaan. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very Cute! Great job with masking! Thanks for joining us this week at Delightful Challenges!
    Hugs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun card !! that image is just fabulous. Thanks for joining us on I &heart; Promarkers this week.
    hugs
    wynneth
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun image and a great card!! Thanks for joining our birthday celebrations at CRAFT, love Jacky x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...