woensdag 25 mei 2011

Een hele fijne dag!! Magnolia.


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge: Just Magnolia Week # 107 (Sketch) en
Dutch Magnolia Lovers Challenge # 08: Verjaardag in rood

Gisteren heb ik meerdere malen geprobeerd om reacties achter te laten bij de blogs die ik volg, maar Blogger stuurde me steeds weer terug naar het inlogscherm van mijn eigen blog. Ik zag dat er nog meer mensen dezelfde problemen hadden, dus ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.
Dus als je geen reactie van me hebt gehad, wil dat niet zeggen dat ik jullie blogs niet heb bezocht.
Bedankt ook voor het bekijken van mijn kaartje en als ik geen reacties krijg, dan weet ik waar het deze keer
aan ligt :-))

Allemaal een hele fijne dag en lieve groetjes van mij,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. och, wat een schatje heb je hier ! heel erg mooi gemaakt !
    een reactie achterlaten bij jou blijft toch wel wat moeilijk....
    groetjes en nog een fijne dag
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, Ja ik heb ook een kwartier geprobeerd een reactie achter te laten op je vorige kaart, maar het lukte maar niet. Hopelijk zet hij hem er nu wel bij. Ik vind deze rode kaart ook weer fantastisch. En wat een schattig stempeltje ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt, gave felle kleurencombi!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat een fijne verrassing als zo een kaart op je verjaardag op je matje valt.
    Echt een poepie.
    Knuffels Chrissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,het schiet niet op met blogger! Daarom post ik maar even anoniem.
    Heel mooi kaartje zeg. Prachtige kleuren en die bloempjes zijn erg mooi.
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!

    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voortaan bloggen via Mozilla Firefox, jouw blog laadt ook veel sneller dan bij Internet Explorer. Bloggen ook geen probleem.

    Erg mooi kaart heb je weer gemaakt, meid! Mooie indeling, leuke contrastrandjes, helemaal top!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne , prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge ! Je hebt mooi gebruik gemaakt van diverse tinten rood. Tilda ziet er super ingekleurd uit. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart weer!
    Bedankt dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...