donderdag 14 april 2011

Wauw, voor hoeveel challenges??


Ik heb ze nog niet geteld, maar ik zag dat ik deze kaart voor heel veel challenges kan gebruiken. Hier komen ze:
Crafters Companion Challenge #11: Aqua and brown
CLP Challenge # 35: De sketch (gedraaid)
Stamptacular Sunday Challenge # 106: Girls and swirls
In a Sweet Pea dream: Favorite Color
The Paper Variety Week # 29: Flowers
Crafts and me Challenge # 30: Ribbon
Paper Romance Challenge # 46: Paper flowers
Passion for Promarkers Week # 95: Make your own embellishments



Ik heb erg mijn best gedaan op deze kaart en als je op de foto klikt, kun je hem van dichter bij bekijken.
Alvast bedankt voor het bezoeken van mijn blog en heel veel groetjes.
Marianne

19 opmerkingen:

  1. What a great card with a lovely image!
    Thanks for joining us at Stamptacular sunday Challenge.

    hugs ~ Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! Thanks for playing at Paper Romance!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW this is amazing! LOVE your colouring! Especially how you created a 'transparent' look at the skirt.. great work!!!
    Thank you so much for playing with us at Crafts and Me challenges! Hope to see you again next time :)
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou en of, wat een beauty!!
    Zie ik dat je met glinster dingetjes hebt gewerkt?
    Glitterpotlood ofzo?
    Die schaduwen zijn heel subtiel aangebracht, erg knap.
    Zou je nu geluk hebben???
    Ik denk het wel, deze inzending springt er zeker en vast uit.
    Liefs en oh ja, ben gister ook gebeld om te komen praten zo meteen in een kledingwinkeltje.
    Nou moe, zo heb je niks en zo 2 op een dag.
    Misschien heb ik zo meteen te maken met een "luxe" probleem.
    Liefs en ik houd je op de hoogte Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig. Wat een kaart! En echt VEEL challenges. Ik was al nieuwsgierig toen ik het las... Erg mooi gedaan. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en ik geloof graag dat je hier heel veel werk aan hebt gehad, succes,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :D, Hallo Marianne, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Schitterende kaart, de tekst is ook de titel van een liedje dat ik nog ken van vroeger. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marianne, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is perfect. Your handmade embellishments are beautiful. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marianne! Really a beautiful card. Love it!

    Thank you for joining our challenge at PFP:=)
    Hugs from Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous card marianne.the image is stunning and i love your colours and embellishments.
    thanks for joining us this week at PFP :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. so pretty! Thanks for shaing it with us at TPV!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for playing along with us at TPV!! How pretty!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card.
    Thanks for joining us at PfP.
    Hugs :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This project is just fabulous!! I love it!

    Thanks for joining us at In A Sweet Pea Dream!
    KymKreates
    Sweet Pea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fun card! love the blues. Thanks for sharing your talent at TPV :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card,thanks for joining us at PfP this week! :)

    Hugs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cool card. I love the colors. Your take on the sketch is great.Thank you for joining us for this months sketch challenge at CLP. We hope to see you again.
    Hugs Bonnie
    CLP-Designer

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...