donderdag 7 april 2011

Paashaas?????

Wie heeft dat ooit bedacht??? Een haas die eieren verstopt en rondbrengt met Pasen. Hier is een paaskaartje van mij:


Voor de volgende challenges:
Kartenallerlei Challenge # 25 Ostern (Pasen)
Everybody Art Challenge # 136: Ostern (Pasen)
Let's ink it up Challengen # 12: Easter creations
BKSB Challenge # 19 Ostern (Pasen)
De sketch is van Hobbystempels challenge # 08, maar helaas heb ik geen goede stempel gebruikt om mee te kunnen doen met de challenge.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Cute card, great colour combo. Thanks for sharing with us at LIIU, good luck. Hugs Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, ik heb net ook een kaart gemaakt met die sketch.. en ik heb daar ook niet opgelet.. ik heb een motivet stempel gebruikt. Dat zal dan misschien ook niet goed zijn. :S Jouw kaart is wel heel mooi geworden en gelukkig heb je nog meer challenges ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk en vrolijk kaartje. Succes met je challenges.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, geen idee waar het verhaal van de paashaas vandaan komt, maar het is wel een mooi onderwerp voor de kaarten toch? Deze kaart is weer erg mooi geworden, op z'n "paasbest"!!

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk is de kaart geworden Marianne.
    Heb je mooi gemaakt en hopelijk heb je ook meteen je zinnen wat weten te verzetten.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. eine gelungene Karte! Vielen Dank fürs Mitmachen bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice spring colours on your card! Thanks for joining us at Let's Ink It Up easter challenge.
    Stamping Hugs,
    Sharon aka Celticrafter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat heb ik me ook al vaker afgevraagd. Een haas die eieren rondbrengt en verstopt? Huh?

    Maar wat een lekker fris kaartje zeg, heel leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card.
    Thanks for joining us at Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sehr schön umgesetzt. Gefällt mir gut.
    Danke für Deine Teilnahme bei der BKSB-Challenge.
    LG Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefällt mir sehr gut; vielen Dank für Deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. As soon as I saw your image it made me smile. Gorgeous colouring. Thanks for sharing with us at Let's Ink It Up.
    Hugs Shirley x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous card Marianne, so bright and cheery. It's perfect for our Easter challenge at LIIU, thanks for sharing it with us.
    luv and hugs {brenda} xoxox

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...