zaterdag 19 maart 2011

Spring met Anya.

Oftewel een lentekaartje met een Greetingfarm stempeltje :-)

Eens even kijken waar ik dit kaartje aan mee kan laten doen. In ieder geval heb ik hem speciaal gemaakt voor:
Anyone for Anya: Springcolours White-blue-green and yellow en
Stamptacular Sunday Challenge # 102: De Sketch.
En ik zie dat er een tag op zit, dus mag hij mee met de challenge van:
Truly Scrumptious # 53: Tag it
Fijne zondag allemaal en tot ziens op mijn of jullie blog!!
Groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, deze kleuren zijn inderdaad helemaal lente! Je hebt het meisje mooi gekleurd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. Erg lief! X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk is ze geworden zeg.
    Laat maar komen die lente, ik heb er zo een behoefte aan.
    Je kaartje maakt mijn dag echt fleurig, super Marianne.
    Liefs en geniet van dit zonnetje Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige leuke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marianne,
    Dank voor je berichtje op mijn blog.
    Wat een super Anya kaartje is dit joh! Ik ben gek op stempels van Anya. Heel mooi ingekleurd en een prachtig geheel!
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card,has a lovely spring feel and your image is adorable..Thanks for sharing with us at Truly Scrumptious...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely spring colours, nice fresh card
    Debbi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...