vrijdag 18 maart 2011

Roses are blue, my love!

Ik had hem al in het rood gestempeld, toen ik het eigenlijk hoog tijd vond om eens van de traditionele kleuren af te stappen; dus mijn roos is nu blauw!

Roos stempel van Art Journey,
Kleine bloemenstempel van Hero Arts,
Papier van Kruidvat en achtergrond geëmbossed.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Nadia's Challenge Blog # 02 : Bloemen (stempel)
Scrap-cards Challenge-Blog # 01: Kleur Blauw
Sketch Saturday Week # 146: De sketch

Groetjes,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nou heel goed kunnen zo een blauwe roos.
    Prachtige kaart is het geworden, en ik zie dat ik de vorige kaart zelfs gemist heb.
    Meid je gaat als een speer, ik houd je maar amper bij.
    Ik mail je zo meteen even hoor, heb leuker nieuws te melden.
    Liefs en fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart ! veel geluk met je challenges, groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend. Een blauwe roos kan best vind ik. Juist erg mooi. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marianne, en bedankt voor het mee spellen bij Scrap cards challenge blog.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart heel speciaal en bedankt om mee te doen met nadia's challenge blog
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card, Marianne! Love the flowers and the colors!
    Wish you a nice sunday my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a great card. Thanks for joining us at Nadia`s challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukertje, dank je wel voor het meedoen met Nadia's challenge blog
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt aparte kleuren gebruikt met een originele, maar bovenal leuk kaart als resultaat. Mooi!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

    Liefs, Myriam
    DT - Nadia's Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, what a wonderful card !!!

    Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...