maandag 28 februari 2011

Thinking of you..........

Vandaag is het me eindelijk weer gelukt om een kaartje te maken. Door familie-omstandigheden stond mijn hoofd er niet naar en was de inspiratie EN de tijd ervoor ver te zoeken. Maar hopelijk is dit kaartje weer de eerste van een hele lange rij.

Deze prachtige stempels zijn van Art Journey.
Gestempeld met Memories Black and distress inkt black soot.
Ik ga deze kaart mee laten doen bij de volgende challenges:
Totally Gorjuss Challenge 69: Black

Bedankt dat jullie allemaal weer mijn blog hebben bezocht en lieve groetjes van:
Marianne

16 opmerkingen:

  1. Het viel me al op dat ik een tijdje niets van je gezien had. Hopelijk nu beterer tijden voor je! Liefs, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks great, Marianne! Wonderful design!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The card is so beautiful! So warm and romantic! Simply gorgeous!

    Thank you for playing with us at OVA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorei todos os elementos que voce colocou! Ficou muito rico!! Lindo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, zo hee dat is een prachtige kaart! Echt geweldig! Maar je bent vergeten hem toe te voegen bij art journey zelf? Hij is schitterend Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful project, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond je al erg afwezig! Hopelijk heb je nu misschien meer tijd. Prachtige kaart, Marianne! Mooie tinten en stempels en veel te zien op je kaart.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is fantastisch geworden.
    Gelukkig is alles weer achter de rug en kun je misschien aan het rouwproces gaan werken door kaarten te maken.
    Ik heb ook aan jullie gedacht hoor, dus de kaart is mooi toepasselijk.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a beautiful card - very beautifully designed. Thank you for joining in at OVA Polly x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne, Ik zag je naam bij Claudia en breng je even een bezoekje. Deze kaart vind ik echt prachtig! Ingetogen kleuren en de hele lay-out vind ik super alsmede de boom op de achtergrond en de pluis op de voorgrond. Lieve bloempjes ook.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The subtle tones are very attractive - great shading and composition. Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so very pretty! Thanks for joining the challenge at Simon Says Stamp & Show.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the natural elements of this!!! The patterns are fabulous too!!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!

    -Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning card! I love the cream and black color scheme! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...