maandag 7 februari 2011

Blauwe Maandag...

Ergens heb ik toch niet zo heel veel met blauw, dus dit was voor mij een hele klus om er iets leuks van te maken. Maar ik was al zoveel met rood en hartjes bezig geweest, dat ik het hoog tijd vond om het over een andere boeg te gooien. Hier dus een jongetjes/mannenkaart voor een verjaardag!

Stempeltjes tekst en papier zijn van Forever Friends.

De SKETCH is van Hobbystempels Challenge # 06. Bij nader inzien zie ik dat ze bij Hobbystempels heel veel stempels verkopen maar helaas (nog) geen Forever Friends stamps. Jammer van de sketch, maar het was wel een uitdaging. Dus ga ik hem  insturen bij:
Lexi's Creations Challenge #33: BEARS
Sir Stampalot Februari: ALL CREATURES GREAT and SMALL
Ik hoop dat jullie maandag niet zo blauw is :-)
Groetjes, Marianne

12 opmerkingen:

  1. hihihi... deze had perfect kunnen meedoen met het kleurenkaartenteam van nu woensdag....
    leuke kaart ! zeker geslaagd,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, those cupcakes are yummy. Thanks for playing along at Sir Stampalot this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat is toch zeker een onwijs leuke kaart! En voor een jongen heel geschikt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a gorgeous and fun card.
    Thank you for joining us at Sir Stampalot this month.
    Clare x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een prachtig kaartje mooi plaatje
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt, heel mooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja blauw is mijn kleur! Ik vind hem helemaal geweldig! PRACHTIG, schitterend.. WOW! Hij is blauw ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt super geworden en natuurlijk helemaal omdat je weer for ever friends hebt gebruikt.
    Knap hoor.
    Succes met afwachten of je wat gewonnen hebt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,

    Wat een superleuk kaartje weer! Ik heb inmiddels een leuke award voor je op mijn blog staan.

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card, Marianne! Thanks for joining in the animal antics at Sir Stampalot this month and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fab card Marianne
    Thankls for joining us at Sir stampalot this month and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cute card. Thanks for joining in at Lexis Creations. Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...