zondag 2 januari 2011

Mijn eerste kaart van 2011: sweet pea girl with lots of glitters

Eindelijk heb ik dan toch weer een kaartje kunnen maken vandaag. En ik heb er meteen maar een gemaakt voor drie challenges:
Friday Sketchers: SKETCH # 135
Stamp something with GLITTER en
Sweet Pea Stampers: ANYTHING GOES.


Close up van de glitters.
Allemaal die dit leest: nog een heel gelukkig nieuwjaar en dat 2011 weer een creatief jaar mag worden. Ik wil jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog en voor alle leuke reacties die ik telkens van jullie heb ontvangen. Superbedankt!!

Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. wow... what a wonderful card
    i love your spin on our sketch on the FS blog. Your card is beautifully colored.

    thank for joining us this week on the Friday Sketcher Challenge blog
    have a great week
    love and hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Het is een prachtige kaart geworden. X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marianne, wat een geglitter!!!!
    Dat maakt de kaart dus echt super cool.
    Heerlijk dat je meteen 3 challenges doet, veel succes,
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,

    Jij ook een gelukkig en gezond 2011. Wat een geweldige glitter kaart.

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar
    je kaart is prachtig geworden heel mooi in die heldere kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart zeg en kijk eens bij mij op het blog ik heb een verrassing voor je.

    Groetjes Agitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart!
    Ik wens je veel glitter toe in het nieuwe jaar, ofwel: je mag stralen met jezelf en je werk!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The glitter is perfect a superb card. Thanks for sharing with us at SPS hugs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kaartje!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marianne,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een prachtige dame als onderwerp!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful! Gorgeous colors and I love the sparkles.
    Thanks so much for playing along at stamp something!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...