vrijdag 7 januari 2011

Gewonnen bij Agitte!

Vandaag kreeg ik een geweldig verrassingspakket van Agitte van Creagitje. Ik had op haar site een candy gewonnen en alhoewel ik wel een foto had gezien, kon ik daar niet alles duidelijk op zien. Des te groter was de verrassing toen ik vandaag een enorm pakket binnenkreeg met allerlei dingen om te scrappen en kaarten te maken, maar ook tegeltjes en blokjes hout, houten voorwerpen om op te pimpen, doosjes en boekjes om te maken en heel veel breigaren, kortom veel te veel om op te noemen en ik heb er voor jullie een fotootje van gemaakt, zodat je kunt kijken wat ik bedoel. Ik ben er dolblij mee en ik ga er heel binnenkort mee aan de slag; ik hoef me voorlopig niet te vervelen.


Het was zelfs zo veel dat het niet allemaal in één keer op de foto ging, dus hier nog een foto van het garen.

Heel erg bedankt Agitte!

9 opmerkingen:

  1. Amai, Zo veel!
    Ziet er allemaal heel tof uit.
    Ik ben zeer benieuwd wat je er zal van maken.
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Gefeliciteerd!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Gefeliciteerd en veel knutselplezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan en laat je een keer wat zien als je er wat van gemaakt hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat wordt leuk knutselen. je zal er wel een tijd je zoet mee zijn denk ik...
    veel plezier,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for stopping by today and leaving such a wonderful compliment. I appreciate it.

    Hoe you are having a great week so far.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja gewoon niet normaal zo leuk! :) Veel plezier ermee! Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwwwwww, dat is me nog een prijs!!!
    Niet te filmen wat er allemaal in zit.
    Van die wol kun je lekkere sjaaltjes breien, en als je echt niet meer weet wat je ermee moet............... dan kun je voor de beren heerlijke vestjes maken.
    Knuffels Chrissie en geniet van dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so much for your visit today!!! I hope you will come back often too!! Have a great day...Hugs..Jacque

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...