donderdag 9 december 2010

Sweet Pea in blue!!

Oh jee, ik heb de smaak van het combineren te pakken. Je neemt een sketch en daarbij een challenge met een kleur EN/OF een bepaald recept of thema en dan maak je de kaart. Maar eigenlijk vind ik wel dat het aantal challenges waaraan je mag meedoen met één kaart eigenlijk terugmoet naar hooguit 3 of 4. Ik vind een kaart die meedoet aan meer dan 10 challenges niet echt meer speciaal, maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen??

Deze mooie stempelafdruk heb ik van Anita's Kaartenboetiek gekregen.
Ze is een heel grote fan van de sweet pea stempels.
Deze kaart kan ik ook voor heel veel challenges gebruiken en ik ga hem insturen bij:
Crafter's Companion Challenge # 07: Sketch Christmas (I turned it around)
Dotties World Anything goes BLUE
Allsorts # 81: Light up the night (use a candle)
ABC DT challenge blog: non traditional colours

Close-up. 
Ik hoop dat het te zien is, dat haar vleugeltjes en de vlinders met glitterzilververf zijn beschilderd.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blogje en ik zou het heel fijn vinden als jullie ook een reactie zouden geven op mijn kaartje.
Liefs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. wonderful image! Thank you so much for entering the Allsorts challenge this week with your lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje! Ik heb na het eten niets meer gedaan. Ben zo moe ;) Dus morgen weer een dag. Maar jouw kaartje is echt prachtig. Ook van mij een dikke 10 ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijkt wel een ietsiepietsie treurig, die engel.. of komt dat op mij alleen zo over?
    De kleuren vind ik wel weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig. Mooie kleurtjes.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an amazing piece of art, so beautiful, perfect!
    Have a nice weekend, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a stunning image, lovely card

    thanks for joining in with our light up the night challenge at Allsorts

    hugs

    Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card and thanks for including it in the Crafters Companion challenge. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. very pretty. Thanks for joining the ABC DT Challenge at ABC Toys and Crafts.

    ~Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, thanks for joining in the Crafters Companion Challenge this month.
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...