dinsdag 28 december 2010

Mijn nieuwe Art Journey stempels YEAH!!!

Deze kaart heb ik gemaakt met mijn nieuwe Art Journey stempels die ik van mijn aller-aller-aller liefste dochter heb gekregen. Dat was echt een hele grote verrassing. Ik had wel eens verteld, dat ik ze erg mooi vond, maar nu had ze zomaar drie setjes voor me besteld. Is dat niet SUPER! Hier is alvast mijn eerste kaartje met de vissen stempelset, maar het is zeker niet de laatste kaart!!

                                     

Hij is voor een jongeman die begin januari jarig is, maar ik denk niet dat hij op mijn blog kijkt, dus kan ik hem wel alvast laten zien. :-)) In het echt is hij mooier van kleur.... de kaart zelf is b.v. lichtgroen en dat is hier jammer genoeg niet eens te zien.

Lieve groetjes van Marianne!!

5 opmerkingen:

  1. hij is wel speciaal, en leuk,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je dochter.
    Heel mooi kaartje!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwww wat lief van Anita.
    Ze zijn echt super mooi zeg, en wat kun je daar en fantastische kaarten mee maken.
    Meid super veel plezier ermee, ik ben benieuwd wat je er nog allemaal mee gaat doen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marianne,mooi die stempels.
    En wat een prachtige kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt. Echt heel erg leuk! Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...