vrijdag 24 december 2010

Ingesneeuwd :-0

Ik woon dus in zuidoostbrabant en daar is het vandaag een grote chaos, omdat er veel sneeuw is gevallen. Geen bussen, treinen en een oproep om thuis te blijven als je niet persé weg moet. Dus vandaag zijn we aan huis gekluisterd. En ik heb me maar met wat challenges beziggehouden en van de nood een deugd gemaakt.

Deze kaart is voor de volgende challenge:
Everybody Art Challenge # 122: The first snow
Friday Sketchers # 134: De sketch

Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    een goede beslissing zou ik zo zeggen. Je zou er over kunnen zeuren, maar het brengt niks op ! leuke kaart !
    groetjes en een fijne kerst,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    thank you so much for taking time to swing by today and leaving me your kind comment.

    Your card is beautiful as well. love love the colors and of course its cute image. You colored sooo wonderful

    have a wonderful Christmas hugs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woon je ook in Z-O Brabant? Waar dan?
    Misschien wel vlakbij mij... maar ik ben wel het huis uit geweest, met de hond! Die vindt de sneeuw helemaal geweldig - en ik ook trouwens.
    Neemt niet weg dat ik ook lekker thuis gewoon wat met glas heb zitten knutselen en vanavond ga quilten!

    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Fijne feestdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja lekker binnen blijven dan. Het is een prachtig kaartje geworden. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje zo mooi papier en die kleurtjes echt super
    Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig en creatief nieuwjaar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MERRY CHRISTMAS!

    BIG HUGS,

    BARBARA DIANE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a gorgeous card. Love the image you've used and the colours also. Wishing you and your family a Happy New Year. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card, its so adorable and beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...