donderdag 23 december 2010

Ik kan het toch niet laten :-0

Gisteravond ben ik toch nog even gaan zitten om een kaartje te maken, omdat er binnenkort een jarige is en omdat het bloed nu eenmaal kruipt, waar het niet gaan kan. Ik heb niet alles uit de kast getrokken en heb met wat beperkte middelen toch nog 2 kaartjes gemaakt.
En maar meteen volgens een sketch, want ik vond het toch fijner om een leidraad te hebben.
Dit is mijn eerste kaartje:

Volgens de sketch van Create4Fun # 72 en
Paper Sundaes # 49 Cut it out.

en in mijn volgende berichtje staat mijn tweede kaartje. Ik heb allebei dezelfde achtergrondpapieren gebruikts en de zelfde stempel.

5 opmerkingen:

  1. Hahhaah, IK WIST HET WEL!!!!!!!!!!!!!!
    Je kunt gewoon niet zonder kaarten maken!!!
    Prachtig stel zo hoor, je bent je creativiteit echt niet kwijt geraakt in een week.
    Liefs en fijne feestdagen Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel schattig. Erg mooi! Leuk hondje ook. Groetjes, xxx anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is lovely, fab DP and great cutting out. Thanks for joining us at Paper Sundaes.

    Fi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merry Christmas dear Marianne!
    I hope you´ll have a wonderful and peaceful holiday filled with love and joy.
    Big hugs
    MARTINA oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable. Love the charm! Thanks for playing with us at Paper Sundaes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...