zondag 12 december 2010

Even geen challenge EN 50 volgers!!!!

Dit weekend alle kerstkaartjes in orde gemaakt die ik wil versturen. Alles ligt nu netjes klaar en vanavond had ik even geen zin om een kaartje voor een challenge te maken. Ik had op de Kreadoe nog een hele mooie Hero Arts Cling gekocht die ik al heel lang op mijn "verlanglijstje" had staan. Dus toen ik die zag, kon ik de verleiding natuurlijk niet weerstaan. Vanavond ben ik aan het stempelen geweest met de "Poppy Background" en ik weet dat er nog heel veel meer mee te doen is, maar dit is het resultaat van vanavond.


Ook zag ik vandaag tot mijn grote verrassing dat ik het magische getal 50 had bereikt. Niet met mijn leeftijd ;-)), maar met mijn volgers van het blogje. Dank je wel allemaal.... ik ben hier heel erg blij mee!!

10 opmerkingen:

  1. wat een mooie stempel is dat zeg en je hebt er erg leuke kaarten mee gemaakt...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaarten zijn erg leuk geworden met deze prachtige stempel.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en de stempel vind ik superr.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooie kaarten. Die stempel is zijn geld wel waard geweest. Prachtig. En gefeliciteerd met je 50 volgers! op naar de 100. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartjes geweldig, heel mooi en chic!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten zeg!
    Leuk, die kun je in veel verschillende kleuren maken! Less is zeker heel veel more in dit geval!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, je kaarten zijn weer plaatjes, stuk voor stuk.
    Ik heb nog geen kaart geschreven, moet bekennen dat ik er helemaal geen zin in heb, is dat erg?
    Ik ga het wel doen hoor, maar van het weekend denk ik.
    Meid, je gaat goed met je volgers, leuk he!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten Marianne,vind die achtergrond zo mooi van kleur.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer erg leuke kaartjes!
    Proficet met je 50 volgers!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het magische getal 50... jaja!

    Wat maak jij toch ontzettend veel, heel mooie kaarten! Ik kan het bijna niet bijhouden om overal op te reageren, maar mijn complimenten dus bij deze voor alles. Ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...