donderdag 9 december 2010

Create4Fun Week 49 Challenge # 71 Sketch en Stamp Something Christmas Color, Dutch Dare Card Challenges # 92.

Ik heb bijna mijn blokje kerstpapier op, maar kon toch nog mooi de sketch van Create4Fun maken met allerlei restjes. Zo zie je maar.... wie wat bewaard die heeft wat.

Ik vind hem zelf wel heel vrolijk. Ik heb het beertje dit keer ingekleurd met mijn gewone kleurpotloden. Weer eens wat anders dan copics, distress inkt, aquarel of promarkers :-)

Tevens ga ik hem nog even aan de lange lijst van inzendingen toevoegen bij Stamp Something: Christmas Color en bij Dutch Dare Card Challenges # 92: Christmas.
Fijne avond nog!
Liefs,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. This is so cut and very fun. Love this stamp and coloured is fabulous.
    Thanks for joining us at DDCC.
    Hugs and Merry X-mas.
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke en kleurrijke kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan maak jij toch nog kans op die hele leuke penny black stempel! Ik vind het een erg vrolijk kaartje. Mooi gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig beertje. Heel leuk.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...