dinsdag 2 november 2010

Sweet Stampin Challenge Blog (# 50) tot vrijdag 5-11

Heb er weer eentje gemaakt gisteren voor de challenge bij Sweet Stampin Challenge Blog en ben deze keer best wel tevreden met het eindresultaat. Ik heb voor de stempel van Hero Arts en de randen de Distress inkt Aged Mahogany van Ranger gebruikt.

Ik heb helaas geen machine (cuttlebug ofzo) om mooie randjes mee te maken, dus heb ik het schulprandje  opgelost met een wit papieren kantje, wat ik in de kleur heb gesponst. De mooie swirls heb ik bij iemand op internet besteld.   
Dit is de sketch van deze week!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wil je nog meedoen??? Inzenden is mogelijk tot 5 november.
Groetjes,
Marianne              

11 opmerkingen:

  1. Je mag ook tevreden zijn, het is een erg mooie kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en terecht dat je tevredem bent, tis een prachtkaart...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marianne,mooi die bloem,prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! De kleur is ook heel erg mooi. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stempel en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Marianne! Alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, mooie kleurencombi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooi gedaan dat randje!
    Ik heb ook geen cuttlebug. Ben er steeds over aan 't twijfelen. Vind het wel mooi, maar ook zo duur. En dan ben je er nog niet, want je hebt ook van die sjablonen nodig, waar je er nooit genoeg van kunt hebben mij kennende....
    Dus ik twijfel nog even door.
    Freubel lekker door, het is er weer voor!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for playing along with us at Sweet Stampin this week with this lovely floral card! Warmest wishes, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a wonderful card!Thanks for playing at sweet stamping xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is beautiful Marianne, love the colours and a great take on this weeks sketch. Thanks for taking part in the Sweet Stampin Challenge!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...