woensdag 3 november 2010

Stempelstudio challenge NOVEMBER (sketch)

Vandaag kreeg ik het muizenstempeltje van Great Impressions binnen dat ik gewonnen had  bij de challenge van oktober bij Stempelstudio. Natuurlijk ben ik er meteen mee aan de slag gegaan, want ze hadden deze maand een leuke sketch. Het zou wel heel erg toevallig zijn als de keuze weer op mij zou vallen, maar niet geschoten is zeker mis en ik vind challenges nu eenmaal erg verslavend om aan mee te doen.

Stempel en randen ingekleurd met distress inkt van Ranger.
Bloemen met pons van Nellie Snellen
Deze maand zijn er zelfs TWEE hele leuke kerststempels te winnen van Stampavie.
Fijne avond allemaal en tot de volgende blogpost!
Groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. schitterend gedaan. En ik heb een leuke award voor je met gift certificate
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart. Prachtig. Wat is het muisje lief he? Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, je hebt he gewonnen stempeltje net in huis, en meteen ben je ook weer de eerste die mee doet aan de volgende challenge!
    Kijk, dat noem ik nu eens enthousiasme!!
    Hele leuke kaart....die ook voor de vorige challenge (herfst) heel leuk was geweest ;-)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je je nieuwe stempeltje meteen hebt gebruikt met mijn sketch,prachtig herfstkaartje,

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marianne,mooie stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat en schatje hé die stempel. nog van harte gefeliciteerd.

    Gr thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...