zaterdag 27 november 2010

Marianne Design Challenge Blog # 21 tot 2 december 2010

Mijn bijdrage aan challenge 21 van Marianne Design had ik van de week al ingekleurd, maar ik moest de stempelafdruk nog op een kaartje verwerken. Dat is inmiddels gebeurd en daarom wil ik hem nu op mijn blog aan jullie laten zien.

Afdruk ingekleurd met distress inkt.
Bewerkt met stardust van Pipoos, Stickles en Liquid Pearls White Opal van Ranger
Allemaal weer een heel fijn knutselweekend en bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties op mijn kaartjes!
Groetjes,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, veel succes met de challenge,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk zeg! Mooi bewerkt dat afdrukje. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en die sneeuw op dat boompje!!
    heb je dat er zelf opgemaakt?
    Jij ook een super fijn knutsel frutsel weekend XXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi, dat plaatje is mooi gedaan zo!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marianne,lief dat stempeltje,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...