woensdag 17 november 2010

Let's Ink it Up # 06: Recycle and Wild Orchid Challenge # 10 Blue Christmas

Gaaf!! Deze nieuwe challenge bij Let's Ink It Up en ik heb al een paar hele mooie inzendingen gezien.
Mijn gerecyclede onderdelen op mijn kaart zijn de enveloppe met postzegel en de bloem van theezakjes.
The little stamp is from Penny Black.
Santa Claus from the Tim Holtz Idea-ology

Flower in top right corner made from Pickwick teabags
Tevens wil ik deze kaart inzenden bij Wild Orchid Challenge # 10. BLUE CHRISTMAS.
De prijs bij Wild Orchid zijn een heleboel mooie bloemen en wat pareltjes.

Liefs,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Beautiful card Marianne, love the icy colours and your recycled tea bag flower is FAB :-)
    Thanks for joining us at LIIU, good luck
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow absolutely fantastic, I love all the different elements. Thanks for sharing with us at LIIU and good luck. Cheers Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blauwe kaart. Ik hoop dat je wint. Want hij is echt super! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is er veel moois te zien op je blok, krijg er kriebels van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dit zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Marianne! Mooie tinten bij elkaar!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reusachtig !!!!!!!!!!!!! Wat een pracht kaart exact die kleuren die ik van de week al vertelde aan je.
    Ik ben dol op deze kaart en zo leuk dat je die oude postzegel zo hergebruikt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful and special, lovely Christmas card! I love the blues! Thank you for joining us at LIIU ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely flower who would have guessed it was a tea bag, the card is fabulous. Thanks for sharing with us at Let's Ink it Up.
    Hugs Shirley x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful creation thank you for sharing at LIIU.

    Hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...