donderdag 4 november 2010

Geen kaart vandaag!!! Maar boekenfestijn in Eindhoven.

Vandaag was het weer boekenfestijn in Eindhoven en natuurlijk moesten wij erheen, want naast de vele boeken hebben ze ook steeds meer hobbyspulletjes. Ik heb er 15 nieuwe stempeltjes gekocht en wat papier van  Making Memories, een leuk pakketje kerstpapier, wat boeken, lettertjes, lint etc. Eigenlijk had ik nog veel meer in mijn mandje, maar nog eens met een zeer kritisch oog gekeken en toen toch maar besloten om wat terug te leggen. Ik word altijd zo hebberig als ik zoveel leuke dingen zie en zou dan spulletjes mee nemen die ik toch maar in de kast laat liggen. Ik heb nog een fotootje gemaakt, zodat jullie kunnen kijken, waar ik de komende weken weer mee aan de slag ga!

9 opmerkingen:

  1. You have bought beautiful things, dear Marianne! I`m curious what you make of it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je dingen terug kon leggen!
    Maar wel verstandig als je toch al weet dat je ze niet gaat gebruiken. Leuk hoor, veel plezier ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh... je bent lekker te shoppen geweest! Leuk allemaal, en heel verstandig dat je toch ook nog wat terug hebt gelegd, ik ben ook vaak te impulsief als ik zoveel mooie dingen bij elkaar zie.
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebberig??? Dat zijn wij toch niet?

    Maar je hebt wel hele leuke spulletjes gekocht hoor, ben benieuwd wat je ermee gaat maken.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit zo allemaal bij elkaar! :) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww, dat heeft je vast een fortuin gekost, maar niet erg hoor Marianne,
    Heerlijk dat je zo een goede buit mee naar huis hebt genomen.
    Het ziet er super uit, maar waar begin je nu he!!!
    Veel plezier en knutsel ze in dit troosteloze weer.
    Fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit...heb de laatste keer daar ook veel leuke dingen gekocht...wel jammer dat ze niet meer in Amsterdan komen...de laatste keer dat ik er was in Utrecht.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, boekenfestijn!
    Had ik idd over gelezen in de krant, maar verder helemaal niet meer aan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    Je bent niet de nige die er hebberig van wordt, hihi. Heel verstandig om eens met een kritisch oog te kijken, daar begin ik de laatste tijd ook een beetje op te letten. ;) Want idd, veel ligt dan mooi in de kast te verstoffen en da's ook weer zonde.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...