donderdag 18 november 2010

Kartenallerlei Challenge #15 TRAUER

Ik was met de sketch bezig voor Friday Sketchers en ik had een van mijn nieuwe stempeltjes van My Paper World afgedrukt op het papier, toen ik dit eigenlijk een afdrukje vond voor een rouwkaart. Zo een fragiel en sierlijk takje, maar kijk zelf maar wat ik ervan heb gemaakt.

Op de kleine bloempjes heb ik wat stickles gedaan, helaas is dat op de foto niet zo goed te zien.
Het lint is ook glanzend wit.

Ik ga deze kaart insturen bij Kartenallerlei (challenge # 15) Zij vragen om een TRAUER karte te maken, Groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. En niet bij de friday sketchers dan? Want die sketch heb je toch gebruikt? Mooi kaartje geworden. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar was ik dus al mooi te laat mee :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het ja... dat is jammer :( Dan was ik ook maar net op tijd. Gelukkig kon hij nog bij kartenallerlei dan en het is zoiezo een mooie kaart! Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schöne Karte! Die Farben sind sehr passend
    Vielen Dank fürs Mitmachen bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eine sehr schöne moderne Karte; vielen Dank für Deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine tolle Trauerkarte in schönen Farben.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei.

    Liebe Grüße, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...