zaterdag 20 november 2010

Everybody Art Challenge # 117 Monochromatic Brown

Ik heb nog een kaartje om aan jullie te laten zien; het is voor de Everybody Art Challenge Monochromatic Brown. Moeilijk moeilijk, maar ik neem aan dat het overwegend bruin moet zijn LOL. Hier is ie dan:


Ik ga nu nog even verder met knutselen... heb al een kaartje gemaakt, maar het is te donker om daarvan een foto te nemen. Dus die is voor morgen :-))
Fijne avond allemaal en bedankt voor het bezoeken van mijn blogje.

8 opmerkingen:

  1. Super mooi deze kaart,prachtige kleuren en een mooie indeling.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Leuk die klok
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal super! Echt heel erg mooi! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, dat "engeltje"lijkt er wel uit te springen!!

    Even iets anders: ik heb op jouw blog bijna altijd dat als ik de tekst aan het typen ben, de boel verspringt.De cursur blijft niet in het tekstvak. Dan scrolt je blog naar beneden. Ik vroeg me af of andere bezoekers dat ook hebben.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie mooi!!!!!!!!!!!!!!
    Prachtig, wat een nostalgische kaart is dit geworden.
    Super Marianne
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is beyond gorgeous, dear Marianne! It takes my breath away!
    Fantastic piece of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card!! I love the vintage look. thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    eac-team

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...