zaterdag 13 november 2010

Everybody Art Challenge # 116

Weer een leuke sketch gevonden bij Everybody Art Challenge. Je kunt er een setje clearstamp teksten mee winnen van Simon Says Stamp.

Kerstster en tekst van Penny  Black Banner of Joy.
Ingekleurd met Distress inkt van ranger.
Papier van Kruidvat
 Als het nog gaat lukken wil ik vandaag nog wel een kaartje maken, maar ik zal eerst maar eens door het huis lopen met een stofdoek en de was en strijk aan kant. Mocht het niet lukken, dan ben ik er morgen weer!!                                

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je die bloem prachtig ingekleurd. Echt fantastisch. Ik heb net met veel moeite ook nog een kaartje gemaakt en ga nu ook eerst wat anders doen. Anders kan de wasmand niet meer dicht ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloem, een mooi accent op je kaart!

    Fijn weekend.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zeg, heb je die witte sier slierten er ook zelf opgemaakt Marianne?
    De kaart is sjiek de friemel geworden.
    Ja, soms moet je even wat huishoudelijke klusjes doen, jammer dat de dwergen ook kaarten maken he hahaha.
    Fijn weekend en knutsel ze.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloem. prachtige kleuren.
    De tekst vind ik ook leuk.
    liefs en fijn weekend Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, heel mooi kaartje!
    Ik heb dat papier ook.
    Veel succes!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful christmascard !! thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    eac-team

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...