zondag 14 november 2010

Dutch Card Lovers Challenge # 70 (tot vr. 19 november 18.00 uur)

Wat ik heel fijn vind aan de challenges van Dutch Card Lovers is dat ze de uiterste inzenddatum en tijd er even bij vermelden. Bij veel challenges staat het niet duidelijk aangegeven en dat is behoorlijk vervelend. Ik schrijf ze meestal op in een boekje met de sketch erbij en de einddatum. Heeft iemand van jullie misschien een héééééél goed idee om deze challenges bij te houden, dan hoor ik dat heel erg graag. Ik sta altijd open voor verbeteringen.
Hier is mijn kaartje voor de sketch van challenge # 70.

Kaart voor een man die 65 is geworden.
Allemaal een hele fijne knutselzondag, want als ik naar buiten kijk.......... zal er van wandelen niet veel komen!
Groetjes,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Dit is ook leuk voor een mannenkaart. Goed idee.:)) En de ideale manier om Challenges bij te houden...??? Op het moment zet ik ze in word en print ze uit per week. Alleen dan wel de challenges die mij aanpreken en ik kan gebruiken voor mijn kaarten. Maar of dit ideaal is???

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met dat gereedschap!

    Ik doe weinig mee aan challenges, dus hoef het niet bij te houden. Maar een lijstje op volgorde naast je scrapspullen lijkt mij wel handig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuk kaartje is het geworden! Ook prima zo voor mannen. En ik weet het niet, ik werk momenteel ook met een boekje waar ik alles in schrijf. Zou makkelijk zijn als de challenges de einddatum er goed bijzetten inderdaad. Scheelt een hoop zoekwerk. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie stoere kaart heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!
    Weer eens iets anders dan het eeuwige blauw of bruin.. Heel mooi!

    Pfff. goeie vraag... Ik deed het eerst altijd net als Rosalien, maar tegenwoordig schrijf ik het ook in een schriftje op samen met de ideeën ed.
    Gelukkig staat er ook van bij de inlinkz hoeveel dagen je nog hebt.. Eigenlijk zou je een lijstje moeten hebben met welke dagen welke blogs hun challenges houden en of ze wekelijks, 2-wekelijks of maandelijks zijn.... maar da's een heel karwei lijkt me, met die vele challengeblogs die er zijn...
    Ja, ook ik ben op zoek naar de ideaalste manier, haha. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marianne, en raad kan ik je helaas niet geven,ik zit niet in de kaarten business.
    Je zult er vast een oplossing voor vinden denk ik.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart Marianne.
    Zelf heb ik een lijstje van favoriete challenges (stuk of 8), de schetsen print ik uit op 1 of 2 A4tjes en ik weet zo langzamerhand wel wat de uiterste inzenddatum en tijd is ;-) Maar als ik er eens een nieuwe bij zet dan schrijf ik het er gewoon naast.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart heb je ervan gemaakt zeg!
    Ik doe bijna nooit aan challenges mee, maar de meeste hebben een standaard termijn waarop het kaartje gepost moet zijn.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een pracht van een mannenkaart. Vooral als je hart naar klussen uitgaat.
    Bedankt dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk dat 3d effect met het gereedschap, ik zag die vellen op de kreadoe, mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan hoor en bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart heb je gemaakt met de sketch

    bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...