vrijdag 26 november 2010

Create4Fun Week 47 Challenge # 69 Sketch.

Dit is mijn kaart voor de challenge # 69 bij Create4Fun van deze week. De prijs is: Nestabilities Classic Hearts. Leuk voor de cuttlebug die ik niet heb hahaha, maar ik weet wel iemand die ik er erg blij mee kan maken!! (mocht ik de challenge winnen)

Ik had even schoon genoeg van de kerstkaarten en ben in mijn voorraadje pyramideplaatjes gedoken. Ik wil toch van de week nog een kerststempeltjevan Eline gebruiken voor de Marianne Design challenge, hij ligt al ingekleurd klaar te wachten tot hij op de kaart mag :-))
Liefs,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ongelooflijk schattig. Zo lief van kleur. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Heel erg mooi !!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karte ist wunderschön!
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Ben benieuwd naar je kerstkaart. ;)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...