donderdag 25 november 2010

Anyone for Anya: Girlie Fun - Paper Sundaes Chall. # 45 sketch - Stamp something: THANKS

Tijd begint te dringen.... einde van de week EN van de maand in zicht en ik heb nog zoveel leuke challenges om te doen, maar gelukkig heb ik nu een kaartje gemaakt dat ik voor 3 challenges kan gebruiken, dus 3 keer is scheepsrecht.

Anyone for Anya: Girlie Fun 
Paper Sundaes: Challenge # 45: sketch 
Stamp something: Thanks.


Ik gebruikte de sketch van Paper Sundaes, de stempel van de Greeting Farm voor Anyone for Anya en de tekst "Thank you" voor de Stamp Something challenge. Het mooie witte ovaaltje met embossing heb ik van de week binnengekregen in het pakketje van Anmacreatief dat ik had gewonnen. Anne Marije hartelijk bedankt!! Ik heb het nog bewerkt met een gele Catseye.
Bedankt allemaal voor het bezoeken van mijn blogje en tot spoedig!!
Liefs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!
    Vrolijk en zonnig en heel erg mooi!
    En prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, love your colouring & your take on our sketch is fabulous! Love those flowers. Thanks for playing along with us at Paper Sundaes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke grappige kaart, inderdaad lekker veel kleur heb je gebruikt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Ja... ik heb ook bijna geen tijd gehad de afgelopen week. Ik heb nog zoveel challenges open staan. Misschien ook maar proberen te combineren. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt je toch vrolijk van!!
    Wat een spetterende kleuren heb je gebruikt Marianne.
    Groot gelijk dat je 3 vliegen in 1 klap doet.
    Veel succes, knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk en mooi kaartje, Marianne!
    Slim om de challenges te combineren inderdaad.


    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig vrolijk kaartje heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Marianne,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello!

    The color combination is wonderful! I love this card - the layout is great!

    Wishing you a lovely weekend!

    Hugs,

    Barbara Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is adorable. thank you so much for joining us at Anyone for Anya? this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is nicely done, a great card. Thanks for joining us at Anyone for Anya?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...