zaterdag 27 november 2010

3D Card Challenge #13 thema KERSTKAART

Tot 9 december loopt er weer een challenge bij 3D cards en deze keer willen ze graag een kerstkaart zien in 3D. Ik heb die van mij gisterenavond al gemaakt. Bij de vorige challenge was ik de gelukkige winnaar geworden en ik mocht voor 10 euro aan bedeltjes (Charms) uitzoeken bij Hobby Paleis. Dat was heel erg fijn, want die kwam ik nog net tekort..... Ik had toevallig al eens op internet zitten neuzen om er eens wat te bestellen dus ik was erg blij met deze prijs.


Nu zul je waarschijnlijk zeggen; dan doe je deze keer beter niet mee met deze challenge, want 2 keer achter elkaar winnen lukt vast niet, maar de winnaar wordt random getrokken, dus iedereen heeft evenveel kans. (Denk ik dan toch) Jij dus ook!!! Dus meedoen hè!
Groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Zo die is mooi! Wat een leuk papier heb je gebruikt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie klassieke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs. Deze is ook weer prachtig.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Marinne,mooi plaatje,en zo prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk gewoon weer meedoen hoor. En nog gefeliciteerd met je prijs hoor. Leuk dat je het goed kan gebruiken.

    Bedankt voor het meedoen met de 3D cards challenge

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card !!!

    Thanks for joining us at 3D Cards Challenge.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...