dinsdag 12 oktober 2010

Stempelstudio challenge OKTOBER Herfst/halloween

Dit is mijn eerste keer dat ik bij De stempelstudio aan een challenge meedoe. Omdat ik al verschillende Halloween kaarten heb gemaakt, heb ik nu een herfstkaart gemaakt. Of had ik die ook al??? Ik heb de bladeren gestempeld met mijn Hero Arts stempels en ingekleurd met distress inkt van Ranger.

Echt jammer van de kleur op de foto; in het echt is hij zo sprankelend en de kaart zelf is metallic goud kleur, wat op de foto niet echt meer te zien is.
De winnaar krijgt deze keer deze schattige stempel van Great Impressions.

7 opmerkingen:

  1. Wow, erg mooie kaart. Die is met liefde gemaakt. ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb je vast in the pocket Marianne, je kaart is heel mooi geworden.
    Ik zal voor je duimen, want wie wil dit leuke hebbeding stempeltje nu niet!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Marianne,prachtige kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge van de stempelstudio.

    Groetjes Marion (zus van)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor een echte stempelkaart.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...