zaterdag 9 oktober 2010

Our Vintage Affair OKTOBER Vintage/Shabby chic doorhanger

Hier is mijn bijdrage voor oktober bij de challenge van our vintage affair. Opdracht: maak een Vintage of Shabby chic doorhanger. Hopelijk voldoet mijn deurhanger aan de challenge. Wat denken jullie??

Deurhanger met tekst: Welcome to my world
De prijs die te winnen is met deze challenge is: $10 voucher from Simon Says Stamp.
Ik ga hem meteen op hun site zetten, dan ben ik misschien wel de eerste!
Groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deurenhanger!
    Zeer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie deurhanger heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super de super geslaagd.
    Lekker druk en blauw.
    De versieringen zijn heel erg leuk joh.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How incredibly beautiful!
    Stunning doorhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just stunning - love the colour and design - works beautifully. Thank you for joining in at Our Vintge Affair Polly x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...