zondag 24 oktober 2010

Menscardsworld Challenge Blog # 05 thema Geboortekaartje jongen

Hier heb ik een hele tijd tegen aan zitten hikken..... is helemaal niet mijn ding: geboortekaartjes :-)
Is een mannenkaart al moeilijk.... voor mij nu dus dubbel moeilijk hahaha.
Hier komt ie:                                    
Natuurlijk in het blauw: It's a boy!!
Wil je ook nog meedoen bij men's cards world? Ze hebben een leuke prijs die wordt beschikbaar gesteld door Margo van http://www.webshopmargo.nl/

14 opmerkingen:

  1. Werk'lijkheid Prachtig geboortekaartje heb gemaakt JE VOOR de uitdaging van Menscardworld. Bedankt VOOR Het meedoen. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaaetje hoor!
    mooi prentje!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje heb je gemaakt! Bedankt dat je weer mee doet aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige kaart bedankt voor je deelname op menscardsworld
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!! Echt heel mooi! Natuurlijk valt hij zoiezo al in de smaak door zijn kleur. Hoe heb je die circel met die hoekjes zo mooi gekregen zonder cuttlebug? Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is toch prima gelukt zo, geboortekaartje is geslaagd.
    Succes met de challenge en bedankt voor de bijdrage.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is ie geworden, en zo te zien dus WEL jou ding.
    Je hebt er een hele lieverd van weten te maken, knap hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het moet een hele opgave voor je zijn geweest, maar hij is prachtig hoor. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het werkelijk een schitterend kaartje Marianne.
    Zo lief plaatje,mooi papier,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maranne,

    Wat leuk dat je op mijn blog bent geweest. Ik zie dat je mijn candy ook heb geplaatst. Ik ben net nieuw in blogland en krijg toch steeds meer volgers Leuk! Jij maakt ook hele leuke en verrassende kaarten. Ga je zeker volgen!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt toch?? Ik vind geboortekaartjes erg leuk om te maken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart. Echt een geboorte kaart.

    Leuk dat je mee doet aan de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...