zaterdag 23 oktober 2010

Marianne Design Challenge Blog # 19 tot 4 november.

Het doosje van... nee niet van Pandora, maar van Sigrid :-))
Hier is mijn bijdrage aan de 19de challenge van Marianne Design

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een doosje heb gemaakt en ik vond het heel fijn dat Anita me hierbij kwam helpen, want die heeft zoveel meer inzicht in driedimensionale knutselprojecten. Maar gelukkig is het me toch nog gelukt.
Fijn dat jullie allemaal naar mijn bonbondoosje kwamen kijken!
Groetjes en een heel gezellig weekend!
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, haha, ik heb je toch niet geholpen? We hebben lekker samen zitten knutselen ;) Het was heel gezellig. Misschien kunnen we ook eens samen komen om het melkpak van create4fun te maken?? Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje heb je gemaakt.

    Growtjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi doosje hebt je gemaakt marianne, leuk met die bloemen heel erg fleurig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, maar is het doosje al leeg gesnoept, of moet je het nog vullen.
    Samen knutselen zal wel gepaard gaan met de nodige versnaperingen, is het niet.
    Heel bijzonder om zo een project te maken, ik waag me er maar niet aan.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie !! mooi gedaan ! Ik vind doosjes ook altijd leuk om maken, maar ze stockeren vind ik steeds vervelend...
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een prachtig doosje van gemaakt

    Bedankt voor het meedoen met de Marianne Design Challenge.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi doosje is het geworden,
    Bedankt om mee te doen met de MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...