woensdag 6 oktober 2010

Lexi's Creations Challenge 24 : SPOOKY

Tot 16 oktober is er een leuke challenge bij  Lexi's Creations. Thema is deze keer : SPOOKY.
Omdat ik al verschillende halloweenkaartjes had gemaakt heb ik deze keer voor een stempelkaart gekozen.
Ik heb verschillende merken stempels gebruikt. Jammer dat de kleuren iets minder zijn op de foto. Het echte kaartje is veel meer auberginekleurig en sterker van kleur. Zal wel een de belichting liggen, omdat de dagen wat donkerder worden.

Stempels o.a. van Art Journey en Paperbag Studios

Tekst SPOOKY is gemaakt met Mini Typewriter letters die ik in de candy van Laila's Crafting Blog had gewonnen.
Vanmorgen kreeg ik van Creamiep het leuke berichtje dat ik in de prijzen was gevallen: Ik krijg een leuk stempeltje van Leere Aldrich thuisgestuurd. Goh, wat ben ik toch een bofferd de laatste tijd. Wel heel erg fijn  hoor!!!
Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en liefs van:
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, De kaart is weer erg mooi gelukt! prachtig! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, zeg. Inderdaad een beetje een spooky figuur. En gefeliciteerd met alle prijzen, leuk is dat, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card, I love it!! Thanks for joining us at Lexi's Creations this time for our Spooky challenge and good luck, love Jacky x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er spooky leuk uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your gorgeous project fits in the challenge for this week at Papercraft Star! And it's not too late to enter the gift certificate drawing either! http://papercraftstar.blogspot.com/2010/09/another-gift-certificate-give-away-at.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...