maandag 25 oktober 2010

Let's Ink it Up # 05: Make a scene (tot 5 november)

Weer een hele leuke uitdaging bij Let's Ink It Up nl. Make a Scene en het DT heeft hele mooie kaartjes gemaakt, zodat je een beetje een idee krijgt. Ik heb mijn stempeltjes eens doorgekeken en nu had ik laatst via internet een setje gekocht met huisjes, een hekje en een fiets. Helaas ontbrak het merk, maar ik heb deze stempeltjes gecombineerd met stempels van Art Journey en dit is eruit gekomen:
Ingekleurd met mijn aquarelverf van Winsor en Newton.
Omdat Let's Ink It Up in Australie zit, vond ik het leuk om een Hollands tafereeltje te verzinnen. Hoe vinden jullie het geworden? Je kunt nog meedoen tot 5 november en de winnaar mag voor 10 $ uitzoeken bij Tickled Pink Stamps.
PS No DIGI's allowed

13 opmerkingen:

  1. Hi Marianne

    Love your scene, the tree is amazing. Thank you for playing at LIIU.

    Hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne you have done a wonderful job creating a scene, just magnificent. Love all the elements you have added. Thanks for joining us at LIIU, good luck with the challenge. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat mooi! Wat leuk gedaan! Echt super! ik hoop dat die fiets wel op slot staat. haha. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan, Marianne! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Marianne, I love the scene you've created, really clever stamping!! Thanks for joining us at LIIU and good luck :-)
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terrific scene, I love your creation. Thank you for joining in at LIIU. Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Magnificient scene wow!!! Awesome stamping! Thanks for joining us at Let's Ink It Up!!

    Hugzzz
    Tammy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fantastic scene, beautiful interpretation of the theme! It reminds me of Amsterdam, almost feels like being there...;) Thank you so much for joining us at LIIU ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow such a super scene, stamping is fabulous. Thanks for sharing with us at Let's Ink It Up.
    Hugs Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooie scenery, je weet dat ik daar helemaal weg van ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat mooi! Ik heb die stempelset ook nog! Weet het merk zo niet, maar het komt de de Kruidvat vandaan, dus dat merk is dan snel gevonden, alleen kom ik er zo even niet op. Maar goed, kruidvat-set dus. ;) Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...