maandag 11 oktober 2010

Dutch Card Lovers Challenge # 65 (tot 15 oktober)


Dutch Card Lovers heeft op hun blog nu de 65 ste challenge staan met een sketch.
Ik heb er deze keer een kerstkaartje voor gemaakt. Heb mezelf in moeten houden want de sketch was vrij sober en ik ben de laatste tijd van de bloemetjes etc. Maar ik vond het wel heel leuk om eens een "strakke" kaart te maken.
 De sponsor deze week is Scrapplezier en ze stellen een tijdschrift van KaiserCraft Quarter en 3 kaiserCraft sets bloemen (t.w.v. 2,99 ) beschikbaar voor de winnares.
Dit is de sketch, dus snel aan de slag als je nog mee wil doen!

13 opmerkingen:

  1. Beautiful sketch card, love the color combination.
    Have a nice evening,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd heel kerstig... moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Zeker niet als het zo'n mooi weer is. Bloemetjes vind ik zelf ook leuker, eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne, ik vind het wel mooi dat strakke. Een leuke afwisseling heb je zo, tussen wat drukkere en rustige kaarten. Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je weer op mijn blog bent geweest en super bedankt voor al je leuke reacties.
    Ik ben ook volger van jou geworden. Mooie kaarten maak je ook.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel feestelijk hoor Marianne.
    Dat strakke zou ik ook niet meteen als favoriet kiezen, maar je hebt er wel een mooie kaart van weten te brouwen.
    knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Marianne,Wat een geweldige kaart,zo mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love those mix of colours and the tartans are a fabulous idea Marianne
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie uitwerking van de schets van DCL.
    Leukdat je met ons meedoet.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een zeer fraaie uitwerking van de sketch bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie uitwerking van de sketch

    Bedankt voor je deelname aan DCL

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan. ;) Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...