vrijdag 22 oktober 2010

Dotties World Challenge Anything Goes

Dit is de derde blogpost van vanmorgen: ben gisteravond goed bezig geweest en heb 3 kaartjes gemaakt. Enkele had ik al iets van voorbereid hoor! Maar voor de andere kaartjes.... scroll even naar beneden bij de startpagina. Dank je wel!
Bij Dotties World  kun  je een  BEAUTIFUL Bo Bunny Noel Collection Pack winnen. Staat ook in mijn sidebar!!!
Het enige wat ze vragen is dat het over Kerst gaat. Hier is mijn  kerstkaartje met een freebie van Create4Fun.

Dat was het even voor nu hahaha, but I'll be back soon!!
Groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Het is een schatje!! Wat een lief en leuk stempeltje! Leuk dat de embellie die je op het hoedje hebt geplakt ook terugkomt op de rest van je kaart.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahha Jij bent wel héél snel be back soon.
    Ik kan het niet bijhouden!!
    Mooi is deze kaart, heel erg schattig, een pittige tante zeg!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief plaatje vind ik dit en erg mooi ingekleurd. Ik heb ook meegedaan aan deze challenge want dat papier is prachtig. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg, idd goed bezig geweest! :)
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute is your christmas card, and well colored.
    Thanks for your lovely comment on my blog:-))
    Have a nice weekend.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, very cute.Thank you for joing our challenge. Good luck in the draw x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...